Посилений ревіталізант для дизельних двигунів
Категорія:
РЕВІТАЛІЗАНТИ
Ціна формується.
Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту всіх типів дизельних двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію)- Відновлює і захищає від спрацювання деталі, що труться, циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізму
- Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
- Підвищує до номінального тиск оливи в системі
- Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
- Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
- Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
- Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
- Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
- Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
- Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км
Застосування
Обробка двигуна проводиться в три етапи.
1-й етап: вміст туби внести в оливозаливну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин. Подальша експлуатація в звичайному режимі.
2-й этап: проводится в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
3-й етап: проводиться в том ж порядку через 100-250 км пробігу.
Примітки
Оливу до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи.
Захисне металокерамічне покриття формується на поверхні будь-якої працездатної деталі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані, необхідно замінити несправні деталі.
Дозування:
Об’єм оливосистеми двигуна, л. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
Кількість туб (9 мл), кіл. | 3 | 6 | 9 |
Схема обробки етапами | 1+1+1 | 2+2+2 | 3+3+3 |
Кількість туб для нових двигунів | 2 | 4 | 6 |