Посилений ревіталізант для циліндрів
Категорія:
РЕВІТАЛІЗАНТИ
Ціна формується.
Призначений для відновлювального ремонту і подальшого захисту від спрацювання циліндропоршневої групи двигуна без його розбирання. Формує на поверхнях деталей циліндропоршневої групи металокерамічне покриття- Збільшує компресію
- Усуває дутлини і подряпини до 0,1 мм
- Захищає циліндри від спрацювання при холодному пуску
- Знижує шуми і вібрацію
- Збільшує потужність двигуна
- Зменшує витрату пального
- Знижує вміст CO і НС у вихлопних газах
- Дає можливість вибіркового ремонту (обробка одного або декількох циліндрів)
Застосування
Обробка циліндра двигуна внутрішнього згоряння:
- Прогріти двигун (двигун повинен бути теплим, але не гарячим)
- Викрутити свічку з циліндра, від'єднати центральний провід датчика розподільника запалювання і комутатор
- * Внести вміст 1 туби в циліндр
- Забезпечити 15-20 ходів поршня (прокручувати вивішене привідне колесо, буксирування і т. ін)
- Закрутити свічку і 3-4 рази прокрутити стартером протягом 3-4 с з інтервалами в 15-20 с
- Приєднати центральний провід, комутатор і, запустивши двигун, забезпечити його роботу на холостому ходу протягом 15 хв
- Подальша експлуатація - в звичайному режимі
* Вносити гель з туби слід так, щоб склад потрапляв на стінки циліндра, а не на поршень. Для цього можна скористатися медичним шприцом з одягненою трубкою, попередньо розчинивши вміст туби в 5-10 мл моторноїоливи. Щоб уникнути гідроудару загальний об’єм рідини не повинен перевищувати 20 мл.
Примітки
Обробка циліндра дизельного двигуна проводиться аналогічно обробці циліндра бензинового двигуна внутрішнього згоряння шляхом внесення гелю-ревіталізанта через отвір форсунки або свічки накалювання.
1 туба - 1 циліндр.
При діаметрі циліндра понад 120 мм слід подвоїти дозування.