Посилений ревіталізант для бензинових і газових двигунів
Категорія:
РЕВІТАЛІЗАНТИ
Ціна формується.
Призначений для захисту від спрацювання і відновного ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше- Відновлює і захищає від спрацювання деталі, що труться, циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
- Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
- Підвищує до номінального тиск оливи в системі
- Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
- Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
- Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
- Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
- Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
- Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
- Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км
Застосування
Обробка двигуна проводиться в три етапи
1-й eтап: Вміст туби внести в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин
2-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу
3-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу
Примітки
Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.
Оливу до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу).
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи.
Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів.
Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані, необхідно замінити зруйновані деталі.